onsdag 24 februari 2010

55. Nr 27 Byst

Jordens dragningskraft har gjort sitt ;-).

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Ja en härlig bild och kanske lite mer igenkännande än alla dessa andra "tutt-bilder" som florerar i media;-))

Maria Berg sa...

Hihih jo nog har jordens dargningkraft gjort sitt.

Borta, tack för tipset det kan ju också vara nogåt som är borttappat jag var så insnöad på att det vara att resa bort.
Tur i alla fall att det finns lite färgklickar som vanten i den vita vardagen och jag vårmånade har börjat bra här i alla fall med strålande sol och blå himmel men det är fortfrande minusgrader.

Tycker om din frukt gran/träd, inget jag heller hade tänk på att lägga olika frukt på höjden. Höjer spänningen i bilden genom den knall gula bakgrunden. Tur att ni är lite nyttiga också och inte bara servera chokladbollar med turkost - har jag faktiskt aldrig sett innan visste inte ens att strössel kunde ha den färgen. Sedan desstum lakris smak - undra hur det blev allt tillsammans, verkligen ovanlig smak.

Muskotnöten såg man inte vad det var för en som inte sett nöten innan. Jag fick lära av en kompis att ha det i när man gör tacos köttfärs.

Kramen till dig,
Maria Berg