fredag 1 januari 2010

1. Eget Tema Nr 1 Dagen Efter

Spår efter en lyckad fest.

6 kommentarer:

sinneskatten sa...

Det är baksidan av festandet, men det är det värt!
Ett fantastikt år vi gått in i.

Anonym sa...

Härlig bild! Men kanske inte som första syn på morgonen. Jag var väldigt bra på att städa innan jag gick och la mig, men det var förr, nu är jag inte det längre.

Kerstin sa...

Haha, ja det var ett bra tema. Vi diskade till 3 i natt så vi fick komma in till ett fräscht kök i morse.
Självklart får du länka till mig.
Jag gör länkning till dig hos mig. :)
Ha en fin fortsättning på det nya året.

Nässelblom och choklad sa...

Mycket disk, men en härlig bild. Fin i svartvitt, tycker jag. Jag är ledsen att jag inte förklarade så tydligt hur du skulle göra, men det är svårt på distans...Permalänken får du upp om du klickar på klockslaget under inlägget. Det står när du publicerade inlägget, om du klickar på det får du upp den specifika adressen till just det inlägget i adressfältet. När jag lägger upp min lista går jag in i mallen, kanske vill du lägga temalistan under arkivet...Så först av allt behöver du förstås lägga in listan. Ska fundera lite på om jag kan visa på något bättre sätt, men kanske får du någon ledtråd. Kul att se dig på bild, den är så bra (Och jag ser att du är blond hihihi)! Lycka till med årets utmaning!

Anonym sa...

Hei, bra foto på dagen derpå. Vi sto vel noen og enhver med vask og opprydding etter den store kvelden. Men som man sier det er det verdt ;)
365 2010 Gunsside

Unknown sa...

Dagen efter är ingen höjdare när man har haft gäster, men din bild är en höjdare, snygg svart-vit bild!

Du får självklart länka till mig, jag länkar till dig oxå, kul med inspiration.